When Calls the Heart 1. évad (magyar felirattal)

When Calls the Heart - magyar felirattal


Ezzel a sorozattal akkor találkoztam először, amikor a Christy után kutattam. A Christy-t persze nem találtam, de erre rábukkantam. Sajnos, még nem fogtam bele, de jelenetekkel már találkoztam és mondhatom, nagyon csalogató, egyszer majd belefogok. :) Gondoltam, nem maradhat ki a szórásból :)


A sorozat Elizabeth Thatcherről, a fiatal tanárnőről szól, aki megkapja első tanárnői megbízatását, ami egyenesen Nyugat-Kanadába, Coal Valley-ba vezeti. Az apró bányászvároskában az élet igen egyszerű, de néha kihívásokkal teli. Elizabeth bája előbb-utóbb meghódít mindenkit, kivéve a kanadai rendőrség helyi parancsnokát, Jack Throntont. A férfi úgy véli, a Thatcher vagyonos apja komoly szervezkedésbe kezdett, hogy megvédje a lányát.
A történet alapját Janette Oke című Canadian West című regény-sorozata ihlette.  




1. rész
2. rész
3. rész
4. rész
5. rész
6. rész
7. rész
8. rész
x
9. rész
10. rész
x
11. rész
x
12. rész
x

0 megjegyzés