Perzsia hercege - Az idő homokja (Prince of Persia - The Sands of Time




Ez a film (amit a Karib tenger kalózai producerének és Jerry Bruckheimernek neve fémjelez) nem az a romantikus fajta, de persze van benne szerelmes szál is.

Szeretem. A színészek is jól teszik a dolgukat (pedig egyiküket nem is nagyon bírom), a sztori remek, de ami a legjobb, maga a feeling ragad magával. És ha ezt az utóbbi kettőt megadja nekem egy mozi, nálam nyert ügye van.

A történet a Perzsa Birodalomban játszódik, amit tökéletesen alátámaszt a képi világ, a sivatagi jelenetek, a keleties épületek, a zene (!) és persze a jelmezek. Meg kell mondjam, a férfi főszereplőt még sosem találtam ennyire... helyesnek. :)
És most kivételesen nemcsak mondják egy filmben a hercegnőről, hogy gyönyörű, hanem tényleg az is, ami szerintem nem túl gyakori. Például őt is igyekeztek különlegesen öltöztetni és sikerült is :)

Szerintem aki nem idegenkedik az ókori világban játszódó kalandfilmektől, az nem csalódhat benne.

A perzsa király örökbe fogadja Dastant, a bátor utcagyereket. Felnőve kiváló herceg és bátor harcos lesz belőle. A perzsák megtámadják Alamut városát, melynek hercegnője, Tamina őrzi az idő homokóráját és egy különleges tőrt, melyek segítségével visszafordítható az idő kereke. Ám mindez az emberi civilizáció pusztulásával járna. Dastannak hamarosan menekülnie kell, amikor álnok módon a nevelőapja, a király meggyilkolásával vádolják. Kénytelen összefogni Tamina hercegnővel, és együtt szállnak szembe a sötét erőkkel, melyek a tőrt akarják.


Linkek


0 megjegyzés